Sommarlista

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Favoritstället är så klart landet :) Dock vill jag åka utomlands under sommaren!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag vill hinna med att sola,vara med underbara vänner,grilla mycket och gärna festa på kvällen.

3. Vad lägger du helst på grillen?
-  Fisk,zucchini,ananas och marshmallows.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Fira midsommar för andra gången hemma,Annars brukar vi fira på landet.Festa och sola enormt mycket!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Puder rosa helt klart :)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Omväxlande väder.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Landet.Och alla sommrarna jag spenderade med barndomsvännen!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Jag försöker att avstå från glass.Men om jag måste välja blir det yoghurt glass eller sorbet.

10. Vart går din drömsemester?
- Spanien eller Thailand :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback