100503

Jag försöker hålla humöret uppe men det är så grymt mycket som bara stretar emot..ni kan inte ana.

Idag har jag sovit,ärligt,jag har sovit hela dagen.(Dels för att jag är sjuk) Vaknade kanske för någon timme sedan.
Det är skönt att sova..skönt att komma ifrån verkligheten och få drömma sig bort ett tag.
Fanny förstår säkert vad jag menar med att drömma sig bort, Vi båda är riktiga drömmare haha.´

Idag har jag även disktuerat skolor med en vän som kom hit.Jag vill göra ett par ändringar i mina val känner jag för nu efter det pratet.Så jag känner mig lite säkrare när det gäller skolor.
Kommentarer
Postat av: axel

sv; tacktack ^^. :D

2010-05-03 @ 21:09:56 URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback