100505

Mycket prat har det varit ikväll och mycket blandade känslor..trotts allt sitter jag här med en leende på läpparna och är glad för det jag har.

Annars idag har jag tittat igenom gymnasium och imorgon ska jag antagligen göra om mina val.Det är så otroligt svårt att välja så ni förstår inte !? Men det är bara att satsa och se var vägen leder helt enkelt :)

Ikväll har jag ätit middag och som bestod av fisk och grönsaker (En riktigt bra middag om ni frågar mig).Jag har även varit duktig och fått i mig mycket vatten som ska hjälpa mot celluliter och att få en frisk hy ;) Dock har jag inte celluliter! Och jag tycker att min hy ser frisk ut ändå :) Men vatten skadar aldrig om man dricker i lagom mängd!
Har nämligen hällt upp 1 och ½ liter i en kanna med gurka/citron i som jag har räknat med att jag ska få slut på en hel dag och det funkade bra idag :)

Ikväll ska jag ta det lugnt och titta igenom lite gymnasium.Men det mesta sköter jag imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback