100519

Det är så otroligt varmt ute! Orkade bara sitta ute en kvart och sola idag.Det tycker jag var lite dåligt av mig men men.Fick i varje fall lite färg i ansiktet :)

Jag var även en snabbis i Farsta idag för att köpa hårfärg.Dock vet jag inte om det kommer att bli någon drastisk förändring men lite får jag hoppas på :) Min syster ska hjälpa mig med håret när hon kommer hem! Förhoppningsvis kan vi sitta ute och fixa med det på gräsmattan så man hinner få en stund till i solen ;)

Solning är något som jag ska försöka ta mig tid till varje dag :) som ni ser på bilden i förra inlägget är jag ganska blek..Och en ny bikini behövs definitivt! På bilden nedan har jag bara på mig en bh,straples.Alltså utan band och string under min gröna slitna bikinitrosa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback