100520

Dagarna bara flyger förbi känns det som!

Igår uppdaterade jag inte så mycket.Lite dåligt av mig! Men jag slingade håret och solade för det mesta :) Jag ska antagligen lägga upp en bild på slingorna idag om jag har tid.Jag blev inte så jättenöjd.Slingorna blev nästan blonda i min vanliga hårfärg och lite koppar röda/ljusbruna i mitt mörkbruna hår.Men just nu får det se ut så här :) När jag får mitt studiebidrag blir det att gå till frisören och fixa mitt hår ordentligt!

Idag vaknade jag sent! Vakande nu vid 12 slaget och jag blev själv lite förvånad eftersom jag i vanliga fall inte brukar sova så pass länge.Just nu ska jag ta på mig och äta frukost :) Får se om solen är framme så jag kan sola en stund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback