100521

Idag sov jag hur länge som helst..Inte likt mig att vara så pass trött och stressad att jag inte orkar ta mig till skolan..men så var det i varje fall.Så idag blev det ingen matte för mig.Ibland får jag helt enkelt vatten över huvudet.

Idag mår jag inte heller så bra pga. magen och stressen.Jag är inte så duktig på att hantera stress så i och för sig är det bra att jag är stressad så jag kan lära mig att hantera det bättre.Trotts allt är det en viktig sak att kunna i vuxen livet senare.Stress är en vardag när det gäller jobb.Planerna idag är att jag ska följa med mamma nu att handla, sätta blommor vid mormors grav samt lämna kemtvätten i sköndhal.Senare ska jag följa med tjejerna till Farsta :)

Imorgon är det fest som gäller hos Johanna! jag hoppas att jag mår bättre då och att det inte kommer bli några större problem! :)
Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: är sjuk :/ annars är allt bra.

vad händer idag/helgen?

kram

2010-05-21 @ 16:10:09 URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback