Gårdagen :)

Igår blev det en ganska bra kväll,även om jag bara var hemma :) Värdet ute var inte direkt något att hurra för..Det växlade mellan att regna och att solen kom fram lite då och då.

Igår blev det mycket pratade i telefon samt tv tittande.Pratade med några som jag inte pratat med på ett tag så det var kul! Och så pratade jag så klart med bästavännen! Senare tittade jag på tv i min brors rum eftersom att min inte funkar för att jag anatgligen har för dålig connecting i mitt rum eller vad man nu ska säga.Det blev i varje fall The simpsons movie (som jag har sett ett antal gånger innan) men såg den igen.Och efter blev det South park movie som jag inte sett innan.Men den var faktiskt riktigt kul och bra! Inte den bästa filmen jag sett men absolut underhållande! Jag gillar south park så det är inte så konstigt att jag tyckte om filmen haha.Jag somnade kanske vid två igår därför vaknade jag så pass sent idag..

Nu ska jag i  varje fall upp,äta frukost och se om solen skiner för då blir det solning för min del! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback