Jahapp

Imorgon åker jag till landet :) känns skönt till viss del men samtidigt finns det så mycket som jag vill göra nu när mina vänner är lediga! Men jag antar att jag får ta tag i det när jag kommer hem.
För övrigt har jag grymt mycket att stå i.Andreas och jag ska ut på en middag, Längtar! Fanny och jag ska ta en fika eller middag någon dag :) Det blir fest hos Johanna,2 st studentskivor och två läkarbesök som väntar + att jag ska ta tag lite smått i min födelsedag.

Men jag antar att det blir skönt att komma ut på landet ett tag ;) Nu ska jag ladda kameran,tvätta bort sminket och senare sova! :)
Kommentarer
Postat av: emma

du kan ju inte gå på studentskivor än ?! :O du menar på middag o så samma dag som dom tar studenten va ? ^^ puss på dig, love you <3

2010-05-13 @ 11:55:59 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback