Lista :)

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Mörkt
Hur lång var du – Kanske 1,58.perfekt längd för min del! :)
Vem var du kär i - Antagligen Micke..typ..kanske..haha
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja
Vad brukade du göra på fritiden – Det vanliga ;) Vara ute med vännerna!
Vilka umgicks du med – Mest dom i Väsby och klasskompisarna :)
Var allt bättre då – Ja till viss del
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nej det tror jag inte :)
Har du förändrats – ja!

Nu:
Vad har du för hårfärg – En utväxt på 10 cm som är mellanblondt :P Annars mörkbrun/svart.Ska dock försöka spara ut min normala hårfärg :)
Hur lång är du? – 159cm
Vem är du kär i – ingen för tillfället
Har du nån pojk-,/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden – Vara med vännerna,blogga,försöka vara ute så mycket jag kan :)
Vilka umgås du med – Fanny,dom i förra klassen,gamla vänner från grundskolan.
Hur ser du ut? –Kort,söt,ganska liten ;)


Har du:
Kysst någon – Ja.Many times!
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej!
Ljugit för en bra vän – Ja någon gång.Dock inte Fanny ;)
Svikit någon – Ja.
Vem: Mitt ex..
Skrev du senast till på msn – Marcus
Kramade du senast – Mamma tror jag
Sov du hos senast – Hemma!
Vill du vara just nu - fri från mensvärk!
Ringde dig senast – Andreas


Vad:
Drack du senast – Pepsi
Köpte du senast – Smink :)
Gjorde du igår – Jag var hemma pga. mensvärk.Försökte göra det bästa utav situationen och tittade på film :)
Ska du göra imorn – Mattelektion på morgonen :) Och sedan vet jag inte.Kanske ta en runda i stan.
Vill du göra just nu – Duscha samt städa mitt rum..ok,städa kanske inte är något jag vill med det behövs!
Åt du senast – kex ;)
Är närmast dig som är rosa – Mina rosa mjukiskläder som jag har på mig :)

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta – allt för många gånger

Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho emmiq, vad pysslas med? Här testas det kläder från mamsen :)

2010-05-09 @ 19:45:03 URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback