Min söndag

Just nu är jag trött..så trött att jag faktisk inte orkar bädda om min säng även om jag borde det.Nyss har jag fikat med familjen :) riktigt gott med kakor och bullar men dock inte bra för vikten haha ;) Min dag har varit helt okej förutom mensvärken och illamåendet eftersom att jag har mens så mår jag oftast illa.

Imorgon är det mattematik som gäller och det känns kul! :) skönt att få komma ut och träffa lite vänner efter! Jag har faktisk bara varit hemma i helgen.I veckan ska jag även packa eftersom att jag ska bort till landstället! Skönt as hell säger jag bara! 5 dagar ute med förhoppningsvis sol så man kan få lite bränna och utan alla tankar som jag har här hemma.Mitt landställe är nog ett av dom lyckligaste ställerna jag kan tänka mig vara på just nu :) Det finns många minnen därifrån som jag aldrig kommer glömma!
Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

haha, ja solen ha ju inte funnits här på en vecka. :S Ha varit kallt&blåsigt.

Matte? Ojj, de är riktigt svårt ju. :P jag är kass på de. :P

Hoppas helgen varit bra iaf?

2010-05-09 @ 22:31:20 URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Fanny

ska du åka ifrån mig :( när slutar din matte imorron? <3

2010-05-09 @ 23:03:19
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Händer idag?

2010-05-10 @ 11:34:02 URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Bischeon

I recomend this site

2010-12-14 @ 21:06:59 URL: http://bischeon.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback