Misstag

I Lördags blev det en lyckad fest dock om det blev bråk och vissa utav mina vänner vände ryggen till.Men jag förstår dom..Jag vill inte att relationer ska förstöras pga. alkohol.Men ibland så blir det fel.Det var inte meningen att jag skulle dricka så pass mycket som jag gjorde.Jag skulle inte dricka alls eftersom att det betyder livsfara för mig.Men jag gjorde det ändå.Dock hände inget farligt.

Jag vet att jag gjorde en del misstag.Och jag vet att ni bara ville mitt bästa.Jag skulle kanske inte varit inne på rummet och jag skulle kanske inte strulat runt.Anyway, jag fick lite tråkiga sms nu när jag satte igång mobilen därför ville jag bara förklara hur allt ligger till.Peace

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Hejsan :) i mitten av decembre, började jag märka att bloggen började gå framåt & att det kom fler & fler läsare! Sen har det bara rullat på ;D tackar kram :D <3

2010-05-26 @ 07:52:34 URL: http://myzaans.se
Postat av: emma

Vi ville bara ditt bästa o blev arga när du inte visade oss någon respekt när vi bara försökte hjälpa dig, men jag förlåter dig vännen :) <3

2010-05-26 @ 17:44:51 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback