Perfect eyebrows ♥

I några månader framöver har jag knappt gjort något åt mina ögonbryn.Jag har noppat då och då men inte mycket eller gjort någon större förändring.Förr hade jag tjocka ögonbryn fram och nästan inget ned mot "slutet" eller vad man nu ska kalla det.Förr vågade jag inte heller göra något åt mina ögonbryn då jag i sjuan rakade bort dom.Dock ångrar jag det inte eftersom att dom vuxit ut så fint nu :) Finare än innan faktiskt! Så nu har jag långa fina strån!

Men nu tog jag mig i kragen och noppade och ansade dom ordenkligt och jag blev hur nöjd som helst! Om ni frågar mig tycker jag att dom är nästintill perfekta! Inte för smala och inte för tjocka :) På bilden är dom inte heller färgade eller ifyllda med penna.Det känns så otroligt härligt att varje morgon slippa måla dit sina ögonbryn eller att fylla i dom.Att bara låta det vara naturligt känns härligt! Åter igen..jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback