Rss via nybloggat



Det är något som jag gjort med denna blogg :) jag gjorde aldrig det med min förra eftersom att jag aldrig riktigt förstod hur det gick till men nu vet jag och det är superlätt att göra!

Det finns många ping-hemsidor där du kan välja att pinga.Själv valde jag rss via nygloggat :) Typ den vanligaste skulle jag tro.

Jag pingar mina inlägg automatiskt (länk till automatisk ping) Dvs. att varje gång jag publiserar ett inlägg skickas det ut hos nybloggat.se dirket.Det är det smartaste sättet tycker jag :)
Vid automatisk ping pingar du dina kategorier med olika koder från nybloggat.

Man går bara in hos nybloggat och väljer antingen automatisk eller manuell ping. I manuell ping skriver du in din url till inlägget och det skickas ut.

Här! hittar du en lätt beskrivning om hur pingback går till! :)

Haha ok,dethär kanske inte var det roligaste inlägget,men jag hoppas att någon kanske har nytta utav det :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback