Svar!

Under kvällen har det bara rasat in kommentarer om jag kan hjälpa till med bloggdesigner,header,stilmallar osv.
Och ja! jag hjälper gärna till :)

Dock så är fick jag ett kommentar ang. om jag kan sätta in dom ramarna som jag har runt mina inlägg som en tjej ville ha likadana.Men så här är det: Saker jag har jag gjort själv på photoshop och jag använder inte exakt samma material från min blogg till någon annan,isåfall ska jag ha bildlänk nere i hörnet på personens blogg.Ville bara påpeka detta eftersom att jag vill att min design ska vara unik :)
Jag sätter gärna in andra ramar!


Annars hjälper jag gärna till med kodmall/stilmallar.Adda bara min hotmail så hjälper jag till så fort jag kan ;) Ikväll har det varit några stycken,känns kul !:)
Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

haft en bra dag?

2010-05-08 @ 21:19:19 URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback