Träffade älsklingarna

Nyss kom jag hem efter att ha träffat Johanna och Fanny :) Dom var så söta så dom kom hela vägen hem till mig.Vi gick till en Thaiwok där Johanna skulle äta middag och egentligen borde jag och Fanny gjort detsamma men ingen av oss var speciellt hungriga.Även om jag bara ätit en skål med flingor idag..sjukt.Vi satt och pratade en massvis om allt som hade hänt och jag satt snällt och lyssnade, haha ;) Vi planerade även lite inför min 18-års fest som är om 4 månader. Men vi kom faktiskt fram till en del mycket bra saker redan nu! Bättre att planera lite i förväg än att stå där senare tomhänt.

Nu ikväll ska jag faktiskt försöka få i mig mat :) Jag borde trotts allt äta mycket mer än vad jag vanligtvis gör! Antagligen så kommer det bli tv tittande och telefonen som gäller senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback