8 November 2010

Damn it.. Det känns som att jag totalt vänt på dygnet ! Jag vaknade sjukt sent idag.. :/ Imorgon får jag ta mig i kragen och lägga mig i tid och inte sitta vid datorn ^-^

Idag händer det inte så mycket :) Jag har sovit ordentligt, snart blir det middag och efter middagen blir det mattematik och färglära som ska pluggas :) Jag ska även ringa pojken och prata lite med honom.Idag fick jag mess av bästa vännen Fanny, hon frågade när vi ska träffas igen. Det var superkul att få mess från henne eftersom att jag själv tänkte på att messa tösen ! ^-^ Jag saknar henne ! Hon är verkligen världens bästa vän..utan tvekan och Andreas så klart ^-^

Jag hoppas på att träffa Fanny i veckan eller i helgen så vi kan gå ut på krogen :) Det känns som att det var evigheter sedan jag var på krogen, även om det var för två veckor senda.. Men just nu håller jag mycket fokus på skola samt praktik. Det går före !
Kommentarer
Postat av: Victoria

Hejhej! Min kompis, Amanda http://aamandanathalie.blogg.se har du hjälpt med att göra en bubbla runt inläggen, och jag undrar om du skulle kunna hjälpa mih med det, skulle vara jätte snällt! Tack på förhand. Kram!

2010-11-08 @ 18:22:15 URL: http://andaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback