31 Oktober 2010

Söndag..igen. Dagarna går aldeless för fort enligt mig ! Nu när jag har lov i 9 dagar ska jag inte slösa bort mitt lov genom att sova bort halva dagarna. Det är en sak som jag bestämt mig för :) På lovet kommer det att bli en hel del plugg. B.la matte , eftersom att vi har prov efter lovet och Färglära som också kommer på prov. Så idag blir det en perfekt pluggdag :)

I veckan hoppas jag på att få jobba lite i salongen också. Jag bad min handledare att ringa mig om dom behövde extrahjälp eller så.Annars i veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska till banken och fixa med studiebidraget och så ska jag förhoppningsvis åka till pojkvännen och spendera några dagar där :) Ska även höra med söta Linn om hon och jag ska ut och fixa naglarna någon dag ev. förlänga. Eller bara ta en fika :)

Två bilder från färgläran som vi hadde i Torsdags. Det handlade om dom tre grundfärgerna och blandning.Det kanske inte säger så mycket men jag kan nog inte förklara på ett bättre sätt ^-^ :

Kommentarer
Postat av: Micheliina

Tack detsamma! ;) Hur är det? :)

2010-10-31 @ 16:59:41 URL: http://michiiiiz.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2010-10-31 @ 17:11:38 URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Elin

Hejsan Emmiq! ;D

Skulle du kunna berätta lite mer om detta? EX: Vad gör man med dem 3 färgerna m.m. allt möjligt! :D

2011-06-05 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback