Covers

Nyss har jag tittat på Beck. Jag har duschat ( jag sov med hårinpackning i så jag sköljde ut den idag ) Bastat och nu ska jag ringa Andreas :) Jag ska försöka att somna snart med. Har planer för imorgon och då ska jag upp i tid! Sitter för övrigt och lyssnar på en underbar låt med Pixie Lott :) En riktigt fin cover på "Use somebody - Kings of leon". ---> Pixie Lott - Use somebody <---

Det finns även en annan cover på denna låt som jag också tycker om väldigt väldigt mycket ! :) En cover av Paramore, en av favoriterna! Denna är inte lika lugn, men minst lika bra om inte lite bättre ^-^ ---> Paramore - Use somebody <---

Det finns säkert otroligt många fler covers på denna underbara låt :)
Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad skönt det lät med bastu !

2010-11-01 @ 11:01:51 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback