Underbar Fredag :)

Jag uppdaterade inte alls igår eftersom att jag gjorde annat.Jag hade en full-packad dag med saker att göra ! Det första jag gjorde var att gå till praktiken,slutade vid tre tiden,åkte in till stan med Linn,shoppade och åt på Subway.Alltid lika gott!

Efter det åkte vi vidare till Farsta,shoppade lite till och senare splittrade vi på oss. Linn skulle hem och fixa sig tills ikväll och detsamma gällde mig :) Jag var dock otroligt stressad eftersom att jag bara hadde drygt två timmar på mig att duscha,sminka mig,fixa håret,packa och hitta lämpliga kläder..Men jag hann! Jag åkte med tåget som rullade in i Södra station vid halv åtta och åkte en timma och 5 minuter till Södertälje centrum där alla vi skulle mötas som skulle på krogen :)

Vi möttes, alla 17 personer! Vi gick in och kvällen blev väldigt lyckad :) Även om varken Andreas eller jag inte drack något.På natten åkte Andreas och jag hem till honom och där spenderade jag natten. Otroligt vad dendär pojken kan göra mig lycklig ^-^

Halva dagen har spenderats hos Andreas. Jag åkte hem till Stockholm ganska sent dels för att jag var så otroligt trött och dels för att jag ville vara med honom ett tag till.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.Jag känner mig taggad på att gå ut på krogen,eller i varje fall träffa vänner :) Men vi får se hur det blir med det.Känner att jag kom hem ganska sent och är osäker på om jag verkligen orkar fixa mig så pass mycket om det blir krogen..Det skulle inte vara helt fel att träffa en vän och bara prata eller titta på en film. Annars blir det att jag stannar hemma,sätter mig och myser framför tvn och pratar i telefon med pojken.

Nu blev det ett ganska långt inlägg,det var väl kanske inte meningen men men :)

Kommentarer
Postat av: emma braenkan

Hejsan svejsan allt bra?

Om du har lust kan du klicka in på min blogg och vara med i årets Halloween blogg (samma sak som dagens blogg) skulle vara ganska så trevligt! :)

Hade,, kram

2010-10-30 @ 22:35:22 URL: http://emmabraenkan.blogg.se/
Postat av: emma braenkan

härlgit, va kul!:)

jo de e ba fint hära :D

2010-10-30 @ 22:49:51 URL: http://emmabraenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback