Uppdatering utav dagarna som gått..

Jag har gjort massvis med roliga saker om dagarna både förra veckan och denna :) Allt har varit helt underbart! Jag lever livet fullt ut helt enkelt.

Förra veckan shoppade jag en del, gick i skolan ( som vanligt ) jobbade på salongen, och i helgen sov jag över hos Robin väsby med Chrille. Det blev körk med Robin , Chrille , Tanja och Vikor. En väldigt kul kväll även om vissa blev lite för fulla haha. Men det var kul ändå :) Det blev shopping i Väsby Centrum innan jag åkte hem och jag fick med mig en jättefin Bh från Newyorker och två tjocktröjor som jag älskar så !

Denna vecka har dagarna bara flugit förbi..Idag var det matteprov som gällde och det gick helt okej. Jag fick även tillbaks mitt gamla prov och jag fick G så jag är väldigt nöjd med det. Sedan så var det skolfoto som gällde :) Jag tjatade om att jag ville sitta i mitten på en stol ( för oss som i kortare , ni som har tagit skolfoto vet hur det går till med att vissa får stå och andra sitta på stolar framför ) och jag fick mit vilja igenom och fick sitta i mitten ^-^

Denna vecka ska jag göra en del. Jag ska jobba i helgen , Träffa Fanny och hennes pojkvän , träffa Andreas och åka till Väsby om jag hinner :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback