19 September 2010

Röstat har jag gjort idag , ätit pizza till middag och tittat på " Vad bli det för mat " med pappa. Just nu tittar jag lite på valvakan. Sitter mest och lyssnar på tv:n bredvid eftersom att jag sitter vid datorn. Jag håller tummarna!

Ikväll har jag inte gjort så väldans mycket , var ute med en vän en snabbis och snart ska jag plugga lite matte innan jag sover. Jag kom igång ganska så sent med det men men..bättre sent än aldrig , visst ? För övrigt så vaknade jag ganska så sent idag. Jag vaknade först klockan sex  men somnade sedan om till halv elva och somnade om igen. Blev till att jag gick upp klockan halv ett tror jag..men det var skönt att sova ut.

Imorgon är det skola som gäller. En lekton och det är mattematik. Hoppas det blir genomgång av provet och att vi får tillbaka dom. Då hoppas jag på ett G. Dock vet jag att om jag inte får G på detta prov så kommer jag att få gå extra lektioner i matte. Jag har alltid haft svårt för matte så det förvånar mig egentligen inte..men samtidigt så gör det mig inte så mycket heller så länge jag pluggar och får ett G i slutändan :)



För övrigt så känns vissa saker lite knas. Jag har inte tid med folk som ljuger och sviker. Därför är jag glad att jag har träffat så pass många nya människor på den senaste tiden :) Jag tänker inte tjafsa eller bråka längre , utan har bestämt mig för att lämna dom jobbiga sakerna åt sidan just nu. Jag tänker INTE hamna där jag för en gång började svindla och då jag mådde riktigt dåligt..aldrig igen , jag ska leva i nuet.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jätte snygg design!



Ta hand om dig :) kram kram

2010-09-19 @ 20:33:39 URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: hanna

oh my god! you are BEAUTIFUL! jag gillar din blogg:]

2010-09-20 @ 18:45:47 URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback