2 September 2010 - Min 18års dag!

En helt perfekt,underbar dag på alla sätt och vis ! :) Skolan idag gick awsome och resten av dagen verkade hänga på..I skolan lärde vi oss att shampoonera och ge spamassage.Det gick jättebra för mig och jag la ned all min energi för att försöka göra mina två lektioner så bra som möjligt och jag måste säga att jag är nöjd med min insats!

På lektionen efter luchen jobbade vi med långt hår.Vi gjorde en ( enligt mig och många andra ) en avancerad frisyr men efter att jag kämpat minst 25 minuter på min docka blev det perfekt! Ska visa bild nästa vecka då jag tar med mig digitalkameran :) Sparade nämligen dockan med frisyren på så att jag kunde fota.Jag är nöjd med min första frisyr på dockan.

Efter skolan mötte jag Andreas :) Han hade tattuerat sig,sista sittningen och hans tattuering blev jättefin och passar honom jättebra.Han hade även färgat håret och så.Han passar så mycket bättre i svart ;) Vi var hos mig,la oss i sängen för att både han och jag var så trötta efter dagen.Jag hade jobbat med frisörlektioner hela dagen från 9.20 - 16.05 ungefär.Egentligen ska vi jobba tills 16.45 men vi fick sluta lite tidigare vilket var skönt.

Andreas och jag sov ett tag och jag kände mig mycket piggare när jag vaknade igen.Gästerna började komma vid middags tid och då åt vi smörgåstårta och det var lika gott som alltid :) Vi öppnade paket,fikade och hade allmänt trevligt.Jag fick nästan allt jag önskade mig och är nöjd.Jag fick även massvis med pengar vilket lär behövas nu när jag behöver ny höstjacka och skor :) Efter att alla gäster gått gick Andreas och jag ned och tittade på "Supersugen" en stund.En film som jag sett förut men den är väldigt underhållande :)

Vill även tacka alla söta läsare och vänner som grattat mig på födelsedagen! Jättegulligt :)
Ps. Kolla in min vän Linns blogg ! Schysta tips och en superfin blogg :D


En utav mina många presenter jag fick idag :) Puderborste,fondationborste och concealerborste.Älskar dessa borstar från Kicks,helt underbara!
Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag vill också ha :P blir väl till jul man får önska sig det. eller köpa själv på gee kååås. :P haha

2010-09-03 @ 00:48:13 URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar: Tack desamma :) Hahahah visst vart Greta snygg xD körde en snabb frisyr :P <3

2010-09-03 @ 16:48:15 URL: http://elliwas.blogg.se/
Postat av: ronja

okej då ska jag ha i schampot länge nästa gång :)

i kväll blir det sverige matchen så jag hoppas på att den blir bra!

2010-09-03 @ 19:32:24 URL: http://miittochditt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback