Attans..;)

När jag tog min piercíng förra Fredagen (9/9) gjorde jag i princip allt man inte ska göra..

♥ Drack alkohol dagen efter
♥ Pillade som fan på den (a)
♥ Bytte piercingen efter nio dagar..

Det känns inte så bra just nu..Jag ska sluta att pilla på den och jag ska göra rent med sprit.Dock har jag varit duktig med att göra rent den ! Det är en sak som jag måste erkänna :) Jag rengör den med intim tvål och inte sprit för det torkar bara ut.Rengör då och då när jag tycker att det behövs med spriten bara..

Denna piercing köpte jag : Nu ska jag sätta i den :)

Kommentarer
Postat av: denise

Ett tips! Byt inte staven, byt bara ut kulan. Och sen försök att INTE pilla på den. Man gör det automatiskt, jag vet. Men om du måååste göra det, snurra på den åt det håll den är skruvad mot. För om du gör åt motsatt håll så lossnar den ju tillslut, vilken min har gjort 1 gång.. Den läker bättre med samma stav så byt inte ut den ;)

Kram ;) <3

2010-09-18 @ 23:38:12 URL: http://daulian.blogg.se/
Postat av: Linnea

fin:)

2010-09-21 @ 21:07:12 URL: http://linneano.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback