Lördag , 2 April 2011.

Det är inte mycket som händer just nu som ni kanske märker med min dåliga uppdatering , det finns inte så mycket intressant att skriva liksom. Men det kan vara skönt det med att bara ha sånna dagar då allt rullar på som vanligt :)

I dag tänkte jag gå ut och dricka men så blev det inte eftersom att jag faktiskt var smart nog att tänka efter att jag faktiskt ska på studentskiva imorgon.Så det känns surt om jag skulle komma dit sliten och bakis.Så nä , jag stannar hemma istället :)

Jag ska sysselsätta mig med att fixa foton och sånt på datorn.Alltså att ta bort foton som jag inte vill ha kvar och detsamma ska göras på digitalkameran :) Dom fotorna som jag vill behålla läggs in på ett usb minne :D

I veckan ska jag åka och göra en hemlis med Denise som sällskap , som har varit planerad typ länge :D Åhå , jag längtar så ! Hint : Jag har 1 st på kroppen och 2 st i ansiktet och fler kommer det att bli :D

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra!!

Med mig är det toppenbra :)



Vad gör du då? :)

2011-04-03 @ 09:03:07 URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback