Lördag , 9 April 2011.

Nu känner jag att bloggandet börjar komma på sin plats igen :)

Igår blev det en spontan utgång med söta Leif ^-^ Det blir alltid lika roligt när man är ute med den pojken :) Det blev förkrök inne i Fridhemsplan och sen drog vi vidare till en klubb , awesome ! Det blev tequila , jinx - apelsin/mango och Engelsk öl :) nom nom !

Vid tre drog vi hem till mig , tittade på American dad och somnade vid halv fem haha :)

Idag vetifan vad planerna blir. Antagligen så kommer jag bara ta det lungt och städa klart mitt rum och rensa garderoben. Jag började städa igår men hann inte klart :/ Så jag får ta tag i det idag istället :)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra! :)

Det är toppen med mig!



Vad gör du då? :)

2011-04-09 @ 17:33:58 URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback