På landstället

Efter en bilresa på drygt sex timmar är vi framme i Värmland :) Jag var ju inte så där jättesugen på att åka hit.Men mamma tyckte att det skulle vara bra för mig då jag mest varit ute och festat en massa den senaste månaden..

Vi kommer stanna här i sex fucking dagar , känns lite surt för jag missar hemmafester..men så får det bli.Möjligtvis att jag åker hem på Fredag men då bor jag inte hemma , utan hos en vän som ska ha hemmafesten :) Imorgon kommer lite släkt hit som stannar över påsken.Jag ska också jogga minst en timma imorgon har jag bestämt mig för så jag hoppas inte att det är allt för varmt.I veckan ska jag också hinna med att fiska , grilla ,  och sola lite i vårsolen :)

För örvigt så har jag dragit på mig en förkyling som medför både feber , hosta och snuva.Inte så kul men jag hoppas att det går över snart om jag tar det lungt några dagar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback