Söndag , 17 April 2011.

Idag blire en städ dag :) Jag ska rensa ur garderoben och städa fint i rummet , på Tisdag kommer Andreas hit och då vill jag ha det lite anständigt i rummet :D Han och jag har inte träffats på ett tag så det kommer att bli sjukt kul att få träffa honom igen :) Han är trotts allt en av mina närmaste vänner ♥

Idag flyttar också Leif in i en ny lägenhet , awesome ! Så någon dag i veckan eller så måste jag åka dit och titta på lägenheten :)

Igår natt fick jag för mig att gå till grannen för att träffa honom och Micke och titta på Nattbuss 807 och det gjorde jag , klockan ett på natten :D Men det var kul ! Dock var nog inte någon av oss så jätte pigga men men :) Jag kom hem vid två och då tittade jag på Family guy och somnade sen.

I veckan måste jag även bestämma mig om jag ska bort till landstället med nästan alla familjemedlemmar och träffa lite av släkten eller om jag ska stanna hemma , gå på inflyttnigsfest och hemmafester.Jag är sugen på att stanna hemma , men vi får se hur det blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback