Stampen

Orkar inte skriva så mycket nu då jag är trött från dagen.Det har varit en underbar dag med fin fint väder :) Grillning på altanen med syster och hennes kompisar har det blivit , en joggingtur på 40 minuter har jag också hunnit med :) Awesome ! Jag hade en period då jag joggade väldigt mycket , en sån period kommer väl snart igen :)

På kvällen åkte jag , Olle och Micke till Stampen för att se några band lira , det var ett helt okej ställe :) Inte min musik men det var kul ändå ! Nu ikväll har jag varit hos Olle en stund med honom och Micke.

Imorgon blir det en hektisk dag.Då ska jag hinna med att städa rummet , packa , vara inne i stan vid 12 för att fika med en vän och klippa min bror ska jag också hinna med.Bäst att jag lägger mig nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback