Tisdag , 26 April 2011.

Igår blev det en "välkommen-hem-till-Stockholm-öl" med pojkarna inne i stan :) Det var jättekul att få träffa dom igen !

Idag har jag blekt min systers utväxt. Det är alltid lika kul att hålla på med andras hår tycker jag ! :) Hon fick också en hårbottensmassage ^-^ Mina planer för idag är att packa upp väskan , duscha och sedan får jag se om Andreas kommer hit en stund :) Träffade honom en stund i stan igår och väntade på pendeln med honom innan jag skulle till krogen.

Här kommer några bilder som jag tog under lovet från landet :)


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

sv. nice!

sitter och letar efter bra biofilmer, har du något förslag? :)

2011-04-27 @ 18:06:04 URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback