2011 (:


Fem händelser som varit bra det här året?
1. Jag träffade en underbar kille !
2. Mina betyg i skolan har blivit betydligt bättre !
3. Jag pushar mig själv mer och nöjer mig inte bara med det måttliga , kan anses bra och dåligt..
4. Jag har övervunnit en deprission
5. Jag har gått upp i vikt
Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Deprissionen , panikångest-attackerna , fobierna
2. Partnern i mitt förra förhållade var otrogen
3. Jag åt mediciner som gjorde att jag i princip missade många månader av mitt liv 2011
4. Jag hoppade av skolan
5. Jag fick ätstörningar och gick ner i vikt
Vad har du lärt dig i år?
Blev året som du har tänkt dig?
Inte riktigt.Jag trodde väl att året skulle bli minst lika bra som alla andra år.Visserligen har jag väl fått erfarenhet av det som hänt detta år. Jag tänkte mycket på mottot " Det som inte dödar, härdar "
Vilka kläder har du använt mest?
Jag har helt bytt stil från år 2010 - 2011. År 2010 hade jag långt mört hår och hade lite emocore stil .. nu har jag fallit mer för klassiska kläder som bärs upp med smycken.Jag använder mest mina jeanstights i svart , mörkblått och ljusblått.Jag använder mer blusar.
Vad har du mest lyssnat på för musik?
Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
South park , American dad , simpsons ,- dom vanliga ;) Haha :)
Senaste filmer : Final destination 5 , Happy feet 1 , A lot like love.
Vilka människor har du hängt mest med år?
Daniela , Linn , Jonna , Emma , Väsbygänget och Robert.
Vad är det vackraste du "fått" i år?
Robert  ♥
Vad är det bästa du har läst?
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja ! :) Jag gjorde mina första Skindivers / Anchors ! Jag gjorde 3 stycken i tinningen !
Vad var din största framgång 2011?
Att jag utvecklats smått som person , även om jag har en lång bit kvar så är jag i alla fall på god väg ! Förhoppnigsvis..
Bästa köpet?
Långkjolen från Lindex !
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder , mat och krogen skulle jag tro
Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag varit mer självsäker och tagit bättre/smartare beslut
Favoritvideo i år?
En video på när jag och några vänner firade deras student !
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Födelsedagen då jag fyllde 19 firades hemma med familjen och pojkvännen med smörgåstårta och champange ! :)
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer mogen och söt stil kanske :)
Tre händelser som varit bra det här året?
1. Jag träffade en fin kille !
2. Jag började på en ny skola och bytte linje till frisör !
3. Mina betyg i skolan har blivit betydligt bättre !

Tre händelser som varit sämst det här året?
1. Jag hoppade av gymnasiumet
2. Jag slösade pengar på onödiga saker..
3. Jag var skoltrött

Vad har du lärt dig i år?
Att inte vara så naiv och att tänka en gång extra när det gäller beslut

Blev året som du har tänkt dig?
Inte riktigt.Jag trodde väl att året skulle bli minst lika bra som alla andra år.Visserligen har jag väl fått erfarenhet av det svåra som hänt detta år. Jag tänkte mycket på mottot " Det som inte dödar, härdar ".

Vilka kläder har du använt mest?
Jag har helt bytt stil från år 2010 - 2011. År 2010 hade jag långt mört hår och hade lite emocore stil .. nu har jag fallit mer för klassiska kläder som bärs upp med smycken.Jag använder mest mina jeanstights i svart , mörkblått och ljusblått.Jag använder mer blusar.


Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
South park , American dad , simpsons ,- dom vanliga ;) Haha :)
Senaste filmer : Final destination 5 , Happy feet 1 , A lot like love.


Vilka människor har du hängt mest med i år?
Daniela , Linn , Jonna , Emma , Väsbygänget och Robert.

Vad är det vackraste du "fått" i år?
Robert  ♥

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja :) Jag klippte kort - page !

Vad var din största framgång 2011?
Att jag började på en ny linje ( frisör ) i en skola där jag trivs jättebra i ! :)

Bästa köpet?
Långkjolen från Lindex !

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder , fika och krogen skulle jag tro

Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag varit mer självsäker och tagit bättre/smartare beslut

Favoritvideo i år?
En video på när jag och några vänner firade deras student !

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Födelsedagen firades hemma med familjen och pojkvännen med smörgåstårta och champange ! :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer mogen och söt stil kanske :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback