kroppen stötte bort piercingen..

Jag har varit sjuk i snart 6 dagar och det märks på min kropp att jag är riktigt sjuk ! En av mina piercings , skin divers ( anchors som det också kallas ) har kroppen stött bort..Den var lite röd innan men ingenting annat , troligtvis bara lite irriterad.Jag gick till piercingstudion och frågade piercaren om det var någon fara med den som var irriterad och han sa nej och sa att dom hade läkt fint.Men nu under dom senaste tre - fyra dagarna har jag inte haft ork till att rengöra piercingarna så noga förutom i tungan eftersom att jag alltid använder listerine.

Så idag när jag skulle rengöra mina skin divers genom att badda dom med mild tvål och vatten lossnade den längst ut , vid ögonbrynet och hamnade rätt i handfatet och åkte ner i avloppet.

Det gjorde konstigt nog inte ont eller så men jag har ganska så stor smärtgräns.Nu är det i alla fall ett litet litet sår men det kommer nog inte bli ett ärr eller så som tur är :) Jag ska till piercingstudion när jag blivit helt frisk , vilket lär bli nästa vecka och förmodligen ta bort dom eller sätta dit en ny på samma ställe :) Vi får se ! 



Just nu har jag bara två skin divser i tinningen , vilket ser jättedumt ut ! Jag har kvar den rosa stenen och den som sitter längst mot hårfästet.
Kommentarer
Postat av: Cili

Tur att inte bara den i mitten åkte ut i alla fall! :)

2011-02-18 @ 15:20:43 URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback