Lördag , 19 Februari 2011.

Jag vet att det egentligen är Söndag idag men whatever :)

I dag , Lördag , känner jag mig mycket bättre ! Febern har försvunnit helt , huvudvärken och halsont också :) Awesome ! Jag lyckades ta mig ut en stund och vara hos grannen med honom och kära M.Jag var där i två timmar och pussades lite med M och senare gick jag hem eftersom att jag fortfarande behöver vila så jag blir helt frisk till nästa vecka :D

I morgon kommer M förbi en stund och vi ska mysa lite och förhoppningsvis titta på någon bra film i min säng , sjukt mys kommer det att bli ! Jag är glad igen , sjukt glad för att jag äntligen är någorlunda frisk !

Sportlovet är redan halvt planerat också ! Alkohol i stora mängder , krök hemma samt krogen ! Klippa 3 personer och träffa vännerna och vara med M :)

Här är en bild från idag på mig tagen med webben :) Mitt hår är lite ruffsigt eftersom att jag hade uppsatt innan och inte har kammat ut det än haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback