Söndag , 27 Februari 2011.

En kväll och natt med M ! :) Underbart mysigt ! Det blev filmtittande , lite i alla fall , pussandes och kramandes. Vi tittade på Troll hunter , Psalm 21 och I rymden finns inga känslor :) Psalm 21 var se värd ! Lika så I rymden finns inga känslor. Psalm 21 var en bra skräckfilm för att vara svensk.Jag tror att jag skek till två-tre gånger under filmens gång vilket var lite pinsamt men ah..den var lite läskig !

M och jag somnade väl vid halv fem. Vi gick upp klockan halv ett på eftermiddagen och åt frukost och för 30 minuter sedan åkte han hem till Väsby eftersom att han ska repa :) Hoppas vi träffas snart igen , vi kommer antagligen att träffas under lovet.

Nyss ringde jag Robin Väsby och vi får se om jag åker till honom idag eller om jag åker till honom imorgon istället.Om jag åker till honom imorgon hoppas jag på att det blir lite krök :D Annars är det bestämt krök på Onsdag men det är typ en evighet kvar !..

För övrigt så sitter och jag väntar ivrigt på att mitt H&M paket ska levereras så jag kan hämta ut alla mina fina saker ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback