Söndag , 6 Februari 2011.

En awesome helg ! Jag överanvänder verkligen det ordet men det var verkligen awesome :D Alkohol kan man aldrig få för mycket utav ♥

I Lördags var jag sjukt dåsig eftersom att jag börjat med en tillfällig "Oro" medicin men jag ska få min vanliga i veckan så då kommer jag orka med skolan och vardagen som jag brukar :) I dag har det inte hänt så mycket..jag har funderat på att göra en ny bloggdesign men jag kom fram till att jag älskar och trivs bra med min bloggdesign som jag har nu.Lätt och enkel :) Jag kanske gör några småföränringar men vi får se.

I morgon är det skola som gäller.En lektion så det känns super ! Jag ska försöka hinna åka till Farsta en snabbis innan jag köpa nytt halsband eftersom att jag tappade mitt nyköpta när jag var ute igår :/ det sög.Men jag hoppas att det finns kvar ! I västa fall får jag åka in till slussen eller stan.


Bild från i Lördags :) Lite utav håret var uppsatt i en låg knut bak men jag släppte ut det senare.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; aaaaw gumman, ville träffa dig också men det var nog bäst att du åkte hem ;) följ med ut på fredag? Ninni fyller år på torsdag så vi ska fira henne :) älskar dig också snuttegull!! <3

2011-02-07 @ 18:04:12 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback