Svar på tal :) - Vad finns i frisörväskan ?




Svar: Hej Elin :D Jag kunde tyvärr inte svara i din blogg , men absolut kan jag lägga upp bilder på vad som finns i frisörväskan ! Inga problem :)

Jag har även svarat via din mail och skickat en dirketlänk till inlägget !


Det som finns är alltså , kort och gott :

♥ 2 Olika saxar - En sax tunnar man ut med och den andra klipper man helt enkelt med
♥ 1 sling nål
♥ 1 kundkappa
♥ 1 förkläde
♥ 1 borste som man borstar bort överflödigt hår med som hamnat på kundens axlar eller så efter en klippning.
♥ 1 vattenflaska
♥ 1 plastflaska som man har hårfärg i
♥ 2 färgskålar
♥ 3 clips
♥ 3 klämmor
♥ 1 stylingborste i stål
♥ 1 låda med 5 olika hårnålar i - bamsenålar,stödnålar och vanliga nålar
♥ 1 Hårnät ( syns inte på bild , ligger i en ficka i min frisörväskan )
♥ 3 olika färgpenslar - en liten med kam, en mellan och en stor



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket :D

2011-02-27 @ 21:36:35 URL: http://elingoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback