Tog bort mina anchors idag..

Alltså det går inte att beskriva , men tidigare idag var min tinning helt förstörd.Den bultade , gjorde ont och mina Anchors hade blåmärken runt sig och en utav piercingen stod ut och var antagligen på väg att stötas bort av kroppen.Så som min första piercing gjorde..

Så idag efter skolan gick jag och Denise raka vägen till Piercingstudion och frågade om råd på vad jag skulle göra.Jag hade ont i hela tinningen..Piercaren sa att jag antingen kunde försöka att få den att läka men det kommer ta ett tag eller så blir det värre eller så tar han bort dom.Vilket både han,jag och Denise tyckte var det bästa alternativet ! Nej tack till hjärnhinneinflammation !

Så jag berädde mig på att det skulle göra ont och ja, det gjorde det.Han bokstavligen SLET ut piercingarna i tinningen på mig och både massvis med blod och sårvätska kom ut :p Piercaren sa själv att det såg illa ut..Nu går jag runt och blöder från tinningen med ett plåster..fint ! Kommer bli skitsnyggt till krogen imorgon haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback