♥ Dag 2 – Min första kärlek.

När jag tänker på "Min första kärlek" tänker jag på småbarnskärlek , kanske inte helt riktig riktg kärlek. Men ändå en fin känsla :)

Min första kärlek var på dagis , det minns jag. Jag var kär i en kille som hette Isac :) Han var från japan. Jag kom ihåg att vi brukade göra saker tillsammans som att fingermåla och åka rutschkana och saker som småbarn gör. Jag kommer inte ihåg så mycket mer från dagis eftersom att jag var så pass liten.. Men han var i varje fall min första kärlek :) Isac , en japan som gick på samma dagis som mig , gulligt !

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Trevlans :D Ska vara med min pojkvän :)

2011-01-02 @ 18:55:06 URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback