♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar , två stycker underbara personer som alltid ställer upp och får mig att andas.

Min mamma är uppvuxen i Värmland med hennes syster , alltså min moster. I huset i Värmland där mamma är uppvuxen har vi nu som sommarställe och jag fullkomligt stor trivs där ! När hon var 16 år flyttade hon hemmifrån för första gången och bodde i en mysig liten lägenhet uppe i Stockholm. Men flyttade senare tillbaka till Värmland.När hon var äldre flyttade hon hemifrån igen till Stockholm och träffade min pappa.

Dom träffades på en dansbana :) Mamma är utbildad som ekonom , precis som min syster utbildar sig till. Hon har jobbat på kontor och nu jobbar hon tillsammans med pappa och dom båda driver ett företag tillsammans som gått i arv.

Pappa är uppvuxen i Stockholm och har en bror.Pappa har alltid varit flitig och har sedan 15 års ålder jobbat. Hans första jobb var att dela ut tidningar. Med pengarna som han tjänade ihop köpte han sin första tv :) Han har även jobbat med ett x antal fler olika jobb. Han har tillexempel varit slacktare , sjöman och kock.

Mina föräldrar är gifta sedan snart 14 år tillbaks.

Förläldrar är sånna som man alltid ska kunna räkna med , som man ska kunna säga allt till och kunna vara sig själv med.Och det är så jag känner när jag är med mina föräldrar. Mina föräldrar är dom två personer som har hjälpt mig genom mitt liv , i otroligt svåra stunder men även kunnat skratta med mig och se hur jag förändrats genom åren. Mycket mycket kärlek till dom båda ♥

Bild på mina föräldrar kommer när jag har tid :)
Kommentarer
Postat av: eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

Jaa jag blir intresserad av sånt! :D



det är bra här med, åh tack så jättemycket :)

kram!

2011-01-04 @ 00:04:13 URL: http://soeriica.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

idag är det tisdag! :) då ska man vara glad! ifrågasätti nte varför det är bara hälsosamt att vara det (A'

2011-01-04 @ 13:56:33 URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg=)

2011-01-04 @ 15:01:31 URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback