♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett ögobnlick..det finns många.Men jag väljer ett väldigt väldigt speciellt ögonblick för mig :)

Det var en dag då Andreas , min nuvarande pojkvän bjöd ut mig för första gången. Dock var vi inte tillsammans då men vi båda drogs till varandra , det är magiskt ärligt talat. I varje fall så bjöd han ut mig i skolan när vi satt i en soffa vi hade i klassrummet :) Vi bytte nummer och jag minns hur jävla nervös jag var.. Dagen var i alla fall helt perfekt ! Vi brukar fika på samma ställe idag med , platsen väcker minnen ♥


Det blev en väldigt sen natt igår , kom hem vid halv fyra därför publiserar jag inlägget idag även om det skulle vara postat den 8:e jan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback