Dygnat

Igår/idag har jag , Olle och Micke dygnat.Det var awesome ! :) Vi satt och tittade på tre filmer var av en var nattbuss 807 , en riktigt B film men det måste ju trotts allt ses.

Killarna och jag var uppe tills klockan blev sju på morgonen..det är näst intill omöjligt att sova med dom i närheten.Dom sitter och lyssnar på äcklig trallpunk och säger enormt barnsliga men roliga saker.Jag är också lite barnslig av mig ibland så jag skrattar alltid för fullt haha.

Vid sju på morgonen bestämde vi oss för att FÖRSÖKA att sova , men det var lättare sagt än gjort.. Så jag/vi har varit uppe hela natten. På Hälsokursen idag var jag sjukt trött men jag lyckades ta mig igenom passen.När jag kom hem vid 17.00 ungefär satte jag mig i min brors rum med en cola och tittade på tv.Skönt ! Min tv funkar inte för tillfället , inte för att jag tror att den är trasig eller så , mer ett tekninskt problem som inte jag lyckas fixa.


Bilder på mina charmiga blåmärken på benen..Ett på knät som är från i förrigår och ett på smalbenet som är från igår.Ibland är jag allt bra klantig !
Kommentarer
Postat av: jessica

jag har ALDRIG lyckats att dygna :( häääärliga blåmärken du fått :$

2011-01-27 @ 20:26:57 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback