Min helg

Jag tänkte berätta lite kort om min helg :)

I Fredags : Hälsokursen avslutades :) Min tre-dagars-kurs var över.Jag känner att jag har fått mycket hjälp av kursen och kommer absolut att ha användning av den i framtiden lika mycket som i nuet.Efter kursen blev det shopping i Slussen.Jag,Denise och Linn skulle egentligen ha fest men vi hittade ingen lokal :/ Det känndes lite synd men jag antar att det får bli en annan gång.Jag gick iväg till grannen och umgicks med Micke och Kimli.Vi tittade på film och spelade ps3.Jag övernattade.

När kursen pågick fick vi massvis med infoblad och nyttig fakta.Jag köpte även med mig en hypnos skiva hem :)

I Lördags : Jag umgicks med pojkarna lite på dagen.Till kvällen solade jag solarium ! Det behövs nu till vintern :) Jag tog det bara lungt vid kvällen och satt i princip vid datorn och kollade film med mig själv haha.

I dag : Är det Söndag , ingenting är planerat. Jag antar att jag ska vara aktiv på Facebook.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback