Spenderat dom senaste dagarna i Väsby C

Jag har inte uppdaterat för att jag bokstavligen bott i Väsby dom senaste dagarna med Robin och Victor.Jag har sovit hos Robin från i Måndags tills nu , Onsdag.Och oj vad awesome vi har haft det ! :) Vi har tittat film , handlat saker som inte ska nämnas i bloggen och bara haft det allmänt bra. Killarna i väsby är så söta och alltid roliga att umgås med , dom får mig att bli glad :) Och det är så vänskap ska vara.

I Måndags kom Victor och Chrille förbi till Robin där han och jag var. Vi tittade på tv och pratade strunt som vanligt.Det blev en lång lång natt då Victor stannade sent.

I Tisdags såg vi film , "Ghost rider" den var faktiskt ganska så bra ! Jag skulle absolut kunna se den igen då jag inte riktigt såg början.

Idag när jag kom hem kände jag mig en aningen äcklig eftersom att jag har haft ont om kläder hos Robin..Så nu luktar jag i princip ciggarettrök och snus..Varken kvinnligt eller gott luktande ! Dock dränkte jag mig nästan i parfym ( En god doft från Lumene ) när jag skulle på pendeln och det hjälpte lite i varje fall.. :) Nu blir det en lång dusch med bastu så klart , inpackning för håret och peeling för ansiktet :) Då känner jag mig säkert lika fräsch som vanligt !

Jag snodde Victors handledsband. Han får antagligen tillbaka den nästa gång vi ses ^-^ Antingen blir det i helgen eller så blir det nästa vecka :) Vi får helt enkelt se när dom och jag har tid.DÅ ska digitalkameran med !

Kommentarer
Postat av: Terese

sv; Vad bra!

njaa, sådär..

2011-01-19 @ 18:43:33 URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Terese

sv; Aw, tack så mycket! :D

2011-01-19 @ 21:16:52 URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback