Tisdag , 25 Januari 2011.

Idag var jag ute till klockan blev fyra på morgonen..Jag var ute med en granne och Micke.Det var inte meningen att jag skulle vara ute speciellt länge och absolut inte inne i stan.Men det var där vi hamnade och sedan åkte vi hem till grannen och var där och tittade på "kick ass". Det var en trevlig kväll :) Vid fyra gick jag hem och somnade inte förens halv fem..

Som tur var hade jag bara en lektion på 55 minuter idag så jag klarade mig igenom det :) Jag har försökt hålla mig vaken hela dagen för att inte somna eftersom att jag gärna vill kunna sova inatt också.. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon och gå på IBS - skola från Onsdag - Fredag.Det ska bli kul och nyttigt att få lära sig ett och annat men samtidigt lite jobbigt :/ Men det går säkert bra , hoppas jag.

Ikväll ska jag titta på tv och bara ta det lungt.Halv åtta hos mig kommer på tv:n om en stund så det ska bli kul ! :) Senare måste jag lägga mig i tid ! Jag känner att det kommer att bli en utmaning..
Kommentarer
Postat av: jessica

fyra på MORGONEN?!

2011-01-26 @ 07:11:43 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback