Biljard

Jag hinner inte skriva så mycket just nu , så jag försöker ta det lite kortfattat :)

Igår var jag ute med Leif :) vi var på 4 olika krogar/bars och vi slutade med att gå och spela biljard på en krog som blev våran sista runda :) Jag var usel måste jag säga ! men jag vann bara för att Leif hade ner åttan haha :P Vid tre åkte Leif och jag hem var och en för sig så jag var hemma vid halv fyra :) Jag somnade inte förens fem någonstans.

Vi drack föresten en jättegod drink med Marula , mjölk , grädde och vit cacao igår ! Supergod ! Den ska jag bjuda Danni på när hon fyller år och vi ska på krogen ! :) Både Danni och jag fyller år i September så vi ska fira våra födelsedagar samtidigt ! :D Bild på drinken kommer väl senare :) Så länge får det duga med en bild på mig från igår med mina nya lösögonfransar som jag provade..jag gillade dom inte lika mycket som 105:orna /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback