Min ♥ - Bildregn !

Pojkvännen och Marcus kom upp till landstället i Tisdag och min syster och jag åkte hem med dom idag i bilen :)

Jag har precis ätit middag och just nu tittar jag på tv och tänkte packa upp det jag orkar idag..Här om dagen så var Naughty och jag ute på äventyr och passade på att ta lite bilder :

Bild på min fin fina pojke :) omnomnom ! Man vill bara äta upp honom när man ser han !

Jag fick skjuts på pakethållaren.

Bild nummer 1 från Hembygdsgården :)

Bild på min naughty igen ♥

Bild nummer 2 från Hembygdsgården

Naughty försöker trixa med cykeln :D

Vi cyklade ner till vattnet :)

Bild nummer 3 på Hembygdsgården

Bild på naughty och mig ♥

En till bild på naughty och mig :) ♥

Bild nummer 4 på Hembygdsgården , kioskar typ :)

Majstången står fortfarande kvar där .. I värmland är man lite efter , höh.

Forever alone..Nej men , jag cyklade runt lite och tog kort och vi hade bara en cykel med oss.En bild på gentlemannen ( naughty )

Bild nummer 5 på hembygdsgården

Jag gillar din tröja Robert ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback