Gårdagens utgång !

Torsdag - Lördag har jag druckit alkohol och festat.Det känns i kroppen kan jag säga för jag mår inte så där jättebra.Men det kanske blir bättre framåt kvällen.

Gårdagen var i alla fall en utav dom bästa utekvällarna hitils ! Som sagt så gick jag ut med Leif och vi gjorde sällskap till Hellströms med min syster och Sandra. Det var trevligt :) Vi drog vidare till Nivå 22 som jag fullkomligt hatar , inte alls ett kul ställe..Där beställde vi en osse ( typ Redbull och vodka ) och den var riktigt god ! :) Efter "förkröket" drog Leif och jag vidare till Dovas där vi tog whisky , öl och avslutade med en helt okej drink.

Sen vetifan var vi hamnade eller varför vi hamnade där men vi hamnade i alla fall i TC och sen i slussen av någon anledning.Vi letade efter ett ställe där man kunde ta en sista öl :) Allt var i princip stängt när vi var ute , klockan halv tre ( halv fyra nu på sommartid ) men vi lyckades komma in på ett ställe där vi tog en drink. Den drinken var så sjukt god ! :D Smakade lite cocos :)

Vid halv sex var vi hemma hos mig ^-^

Tack Systrer , Sandra och Leif för en sjukt bra kväll ! :) ♥
Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; jodå! min dag har varit fin hitills! :) ha en underbar söndag! :)

2011-03-27 @ 12:27:32 URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback