Frisörlektionen i Torsdags

Det blev inte så mycket bilder tagna i Torsdags men här är en bild på dockan i alla fall :) Vi tränade på att göra diagonala folieslingor.Som sagt , så var det riktgt svårt !

Vikarien som vi hade i Torsdags var typ helt sajk.Hon vek sitt folie på ett annat sätt som inte jag gör för jag tycker att det blir enklare om jag bara viker kanten en gång och det blir definitivt snyggare men efter rasten när jag kom in hade hon vikt alla MINA folie på hennes sätt.Då var det inte så konstigt att mina foleslingor blev fula eftersom att jag inte är van vid att göra på hennes sätt.Alla frisörer har olika tekniker , knep och det får hon respektera men tydligen inte..

Kommentarer
Postat av: 16 år och gravid - Isabella Y

Sv: Japp:)

2011-03-26 @ 18:26:03 URL: http://isabellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback