Onsdag , 9 Mars 2011.

Just nu är jag enormt trött ! Jag har bara sovit tre timmar inatt..

Gårdagen spenderades hos Robin i Väsby med honom och Victor :) Det blev fimtittandes och serietittandes :D Mysigt ! Jag kom hem vid ett och somnade inte förens halv tre på natten.Men oj så bra jag sov sen ! Imorse vaknade jag vid sex på morgonen , sminkade mig och var sjukt pigg ! Men det dröjde inte ens fram till lunch då jag redan kände mig trött och verkligen kände av att jag sovit alldeles för lite :p

I skolan idag var det full fart med projektarbete :) Jag jobbade tillsammans med Linn och Denise ! Här kommer några bilder : Lägger upp flera senare :)



Kommentarer
Postat av: ladymuffin

tuff frisyr!

sv; tack snälla! :)

ha en superfin dag! kram på dig :)

2011-03-09 @ 16:12:41 URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback