Tisdag , 1 Mars 2011.

Tandläkarbesök var det som gällde idag :) Lite så där små bakis och allt fick jag ta mig dit.

Hos tandläkaren tittde vi på tandställningen och allt ser perfekt ut ! :D Så nu är ett datum satt då tandställningen åker ut och en slipning , ev. tandblekning ordnas :) Den 8:e Mars , nästa vecka åkter den ut ! Jag är glad ! Efter drygt 1 och ½ timma var jag klar och då åkte jag raka vägen hem eftersom att jag var så sjukt trött från gådagen.

I går var det krogen som gällde.Jag skulle egentligen till Väsby och kröka med Robin men det blev så sent så det blev stan istället med M och andra pojkar ! Vi satt och tog några öl , det var sjukt trevligt och mysigt :) Vid två följde Martin och M mig hem , snällt av dom ! Ärligt talat var jag ganska så borta igår kväll .. men vem kan motstå öl liksom ? :D
Kommentarer
Postat av: gabriella

Jättefin blogg!

vad händer idag? :)

2011-03-02 @ 10:00:20 URL: http://gabriellakajjrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback