Tisdag , 22 Mars 2011.

Jag håller fortfarande på och knåpar med en design , jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill att den ska se ut :/ Men jag hoppas att bli klar snart i alla fall..Tills dess får det se lite stökigt ut på bloggen.

Idag gick jag som vanligt till skolan , stressade och fick försöka sätta upp håret och täcka dom lila slingorna från silvershampot så gott jag kunde :P När jag väl var i skolan hade vi ingen lektion..Kul att mina kompisar inte upplyser mig om det men men.Jag ringde Linn och pratade med henne ett tag och sedan vandrade jag hem.Det var faktiskt jätteskönt att gå hem för en gångsskull ! Det var nästan 12 grader ute och sol :D
Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan hur är läget!!!

2011-03-23 @ 11:26:13 URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback